Розмаїття та інклюзивність
Стратегічна увага до розмаїття та інклюзивності має важливе значення для довгострокового успіху компанії Sandoz. Розмаїття означає, що ми залучаємо співробітників, які приносять широкий спектр досвіду, культурного підґрунтя та нестандартних підходів до роботи. Завдяки цьому нам вдається пропонувати пацієнтам і клієнтам найбільш творчі та ефективні рішення, а також залучити найбільш талановитих людей. Ми прагнемо до розмаїття – національного, расового, вікового, етнічного, гендерного, релегійного, у сексуальній орієнтації - та інклюзивності в усьому, що ми робимо.
Наш підхід
Стратегічна спрямованість та відповідальність
З 2008 року рушійною силою розмаїття та інклюзивності у компанії Sandoz є Глобальна рада з розмаїття та інклюзивності, що працює над пошуком різних талантів, створенням інклюзивної культури і виявленні маркетингових можливостей для обслуговування різних пацієнтів, чиї потреби недостатньо враховуються у сучасному світі. Глобальна рада формулює економічне обґрунтування для розмаїття та допомагає нам запускати деякі з найважливіших програм у сфері лідерства, набору персоналу, навчання, тренерства та розмаїття як на глобальному рівні, так і у деяких ключових місцевих ринках.
Щоб повною мірою реалізувати потенціал Глобальної ради з розмаїття та інклюзивності, ми створили мережу відповідних рад на багатьох ключових ринках. Вони працюють на місцевому рівні, за підтримки своїх регіональних менеджерів, реалізуючи ініціативи розмаїття і слідкуючи за тим, щоб наші методи роботи були корисними для співробітників і пацієнтів.
Щоб оцінити наші досягнення у сфері розмаїття, ми розробили глобальну систему показників і місцеві показників для країн із амбіційними цілями. Кожен регіональний менеджер відповідає за успіх цих зусиль.
Щоб бути кращими, потрібно залучати кращих
Ми прагнемо стати провідною компанією з виробництва генериків, культивуючи інклюзивне, високо продуктивне середовище, у якому цінується розмаїття. Наша стратегія полягає у тому, щоб знаходити талановитих кандидатів з різного середовища у 160 країнах, де ми працюємо. Залучення і утримання різноманітних талантів дає нам ключову конкурентну перевагу у глобальній війні за таланти.
Стимулювання наших працівників до повного розкриття свого потенціалу
Ми не просто хочемо знайти найкращих працівників, ми прагнемо переконатися, що всі співробітники отримують керівництво і ресурси, необхідні для повного розкриття їхнього потенціалу. Ми створили ініціативи з розвитку лідерства, щоб підтримати наших працівників на цьому шляху. У 2010 році ми запустили програму лідерського досвіду компанії Sandoz, що забезпечує постійну підготовку керівників для формування нового покоління лідерів. У 2011 році ми впровадили програму жіночого лідерства Women@Sandoz, що ідентифікує і розвиває таланти наших жінок. Нещодавно ми оголосили про створення нової мережі для співробітників, Global Women in Leadership (WiL), що надає жінкам на всіх рівнях підтримку у розвитку кар’єри та інструменти для створення професійних відносин.
Формування культури інклюзивності - корпоративний пріоритет і особиста відповідальність
Для досягнення нашої мети - забезпечення пацієнтів в усьому світі доступними лікарськими засобами – компанія Sandoz потребує зусиль кожного співробітника. Тому очікується, що всі співробітники братимуть участь у програмі наставництва, рекрутингу і підтримки своїх колег. Усі співробітники також зобов’язані ставитися один до одного з гідністю і повагою, від наймолодшого до найстаршого працівника. Для цього ми розробили тренінг з інклюзивного лідерства, що фокусується на важливості інклюзивного управління для створення і підтримки високої культури продуктивності.
Крім навчання, ми також зосереджені на підвищенні інформованості для заохочення розмаїття та інтеграції. З цією метою у нас видається щоквартальний бюлетень D&I Newsletter, журнал для співробітників Connect і проводяться глобальні зустрічі Townhall. З 2011 року ми випускаємо глобальний щорічний звіт по розмаїттю та інклюзивності, у якому висвітлюються наші програми та ініціативи з усього світу. І, нарешті, з 2008 року ми визнаємо досягнення у сфері розмаїття і інклюзивності, вручаючи щорічну премію Sandoz D&I. Ці нагороди присуджуються команді та співробітнику, які зробили значний внесок у зміцнення розмаїття та інклюзивного середовища.
Покращення комерційних результатів за рахунок розмаїття у сфері бізнесу
Вкладаючи ресурси у розуміння груп пацієнтів і їхніх різноманітних потреб, компанія Sandoz може краще виконувати свою місію по збільшенню глобального доступу пацієнтів до високоякісних лікарських засобів. Місцеві маркетингові програми D&I допомагають охопити групи пацієнтів, які зазвичай випадають з уваги традиційних досліджень ринку. На сьогоднішній день ми розробили маркетингові програми з розмаїття та інклюзивності в Австрії, Бельгії, Бразилії, Канаді, Китаї, Єгипті, Німеччині, Індії, Італії, Росії, Словенії, Південній Африці, Туреччині та Сполучених Штатах Америки.
Зрозуміло, що ми вже маємо знання, навички та глобальне охоплення для успішної роботи. Тепер ми будуємо культуру, що опирається на максимально широкий спектр ідей, досвіду та перспектив. Дивлячись у майбктнє, наша корпоративна культура націлена на те, щоб повністю скористатися можливостями розмаїття та надати підтримку кожному члену нашої команди для досягнення успіху. Така націленість справді допомагає компанії Sandoz досягти найкращих показників.